High School Musical

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-12-06 @ 18:23:47

 
Idag så var jag och såg "High School Musical live on stage" med mina
kusiner, fick det i julklapp av moster, (som jag tror jag sagt?), Anyway..
är ju inte så intresserad av high school musical, ville hellre gå på
rasmus på luffen xD eftersom att det har varit en favorit sen jag var
liten. Men aa.. det va helt konstigt också för alla skådespelare hade
en dialekt, kevin hörde man knappt vad han sa, hon som spela
gabriella snacka typ me dialekt från umeå eller nått. haha aja, inte direkt min grej,
men de sjöng bra och de va väl okej skådespel, så de får 2½ av 5.

Imorgon är helgen schlutt och det är skola, men som tur va åker ju jag
(om jag får ledigt av skolan), till London på Onsdag eftermiddag, tar
antagligen med mig min lilla data, så kanske kan jag blogga där, if they
have internet. Men vi får väl se! CIAO



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: