Home

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-12-13 @ 11:32:45
Hej, förlåt för att jag inte har skrivit sen aa, bobby somna på
sackosäcken XD Men aa, igår morse han jag inte skriva, för
alla hade så himla bråttom till nån jävla affär, så han bara kasta
på mig kläderna, sminka mig lite snabbt sen drog vi.
Mötte upp Thomas och åt på hamburgarställe, sen sa de hejdå
till varandra för sista gången :/ Det va jättetråkigt att se ingalill
så ledsen, tänk er att lämna sina barn i ett helt annat land. Sen åkte
vi till den där marknaden , mötte upp Bobby och Katie. Gick runt,
Köpte klart alla mina paket, fast allt blev inte alls som jag tänkt
mig -.- Skulle köpa en jättefin födelsedagspresent till Fanny,
så va inte den där jävla ståndgubben där. Så fick köpa något annat,
som jag inte alls kände för egentligen, men fort. är personlig.
Aja, sen skulle vi åka och checka in på vårt hotell, så ingalill fick
säga hejdå för sista gången till Bobby :/ sen åkte vi vidare och
sen innan vi hoppa på bussen till hotellet sa vi hejdå till stefan och ruth.

I alla fall, somna runt 11 på hotellet inatt, fick gå upp runt 3 på natten,
klä på mig, åka till flygplatsen och åka hem. Hade en riktigt läskig känsla
att vi skulle störta, just den här gången XD (brukar inte känna så annars),
å de va skumpigt och läskigt. Å när vi kom till Sverige så snöa det för fullt.
Så fort vi kom ut sa alla i kör: Åneeeej....! Det är ju lite varmare i England
på dagarna, mycke mera sol osv. Men sen blev jag lite gladare och sjöng
"Hej Vinterland" för full hals hela vägen hem i bilen xD Och nu är jag hemma!

(Tråkigt nog)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: