lala

Allmänt - Kommentarer (2)
2009-12-28 @ 20:20:43

Hej, idag väcktes jag runt 12 igen -.-
Gick upp och åt frukost. Gick och duschade, sen åt vi lunch, kanske
inte världens bästa när man precis ätit frukost XD Aja, efter lunchen
gick jag och gjorde mig iordning. Och runt 1 gick vi till Enskede IP
för att åka skridskor. Gick inte så bra och vi gick hem efter ungefär
en halvtimme eller något. När vi kom hem börja jag och mamma
bygga en sockerborg XD som vi ska ge bort på nyår, om vi nu åker
dit. Anyway, när Petteri kom hem åkte vi till pizzerian och åt där.
Nu ska Ludde precis lägga sig.

Har märkt att jag inte gör så roliga inlägg längre, bara vad jag gjort
under dagen, kommer förhoppningsvis på något att skriva om senare
ikväll. Eller så blir det väl bara något med River, hehe! Men det får
ni faktiskt stå ut med xD Because I love him! Ses senare / Ebba



2 kommentarer
Postat av: Bella

Vem gillar inte honom? <3

2009-12-29 - 16:31:09 |
Postat av: Anonym

Vadå vem gillar inte honom? -.-

2009-12-30 - 15:23:39 | URL: http://arinaochlynn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: