Today

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-12-03 @ 22:03:44

Hej! Inatt sov Bella här, eftersom att vi hade studiedag idag,
å då är det perfekt med Bella här! Aja, iaf, vi somna runt 2,
jättetrötta eftersom att vi hade varit i skolan också.
Sen imorse vaknade Bella runt 10 och jag runt 11. Vi gick upp,
åt, gick faktiskt ut på en promenad för att få lite frisk luft Xd
Sen satt vi här igen ett tag, tills Bellas pappa ringde oss runt 4/halv 5.
Och fråga om vi ville me på middag i Globen. Så vi klädde upp oss fint
och stack iväg till Globen, vi stod först å drack lite pommac å väntade
på att alla de vuxna skulle "mingla" runt lite XD Sen gick vi in i själva
globen där de hade dukat upp typ 2 000 000 bord (såg de ut som XD)
Först fick vi förrätt, som jag dock inte gilla Xd Typ lax, räkor, nån
macka som såg ut som cheesecake (smaka inte som de i alla fall).
Å massa sånt konstigt, sen tog det ett bra tag innan vi fick huvudrätten.
Å de va svamp i majsstekt kykling eller nått XD Jag skulle varit så mycket
gladare bara om jag fått en big mac xD Nääee... Rikemansmat är nog inget
för mig i alla fall.. Men det var kul :)

Bilder:


I väntan på att komma in!


Jag och Bella <3


Pommac XD


Bella vid bordet


I väntan på huvudrätten!


Just nu:
Har försökt plugga till NO provet och SO provet imorgon, (det är omprov)
Men det är alldeles för mycket att göra på en kväll, kommer inte lära mig
alls! Så ska fråga om jag kan få göra det på Måndag eller Tisdag nästa vecka!
Och sen, på Onsdag, så åker jag till LONDON!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: