17.35

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-02-01 @ 17:35:10
heej! asså! äntligen! det går fan inte att komma in på bloggen!?, helt jävla sjukt! aja,  det finns ändå iiiinget att skriva, har inte gjort nånting på hela helgen :O, snackade lite med hannah i förrgår om att sova över, men sen sov bella över hos henne istället...  så så fick man ha felix till sällskap isället, och det var ju inte det bästa beslutet eftersom att pappa väckte mig skittidigt och hade nästan panik: Katten har spytt på golvet!!! (trevligt :S, jag som har fobi och allt), så tänker han tvinga mig att torka upp! Glööm det. Så vi lät de va tills ingalill kom hem, så hon fick torka upp :O
har försökt ladda ner saker till the sims hela dagen, och allt funkade bra tills jag testade å spela nyss, allt jag har laddat ner i spelet har försvunnit, till och med det som fanns där förut, aja, får lösa det sen.

hare bra <3


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: