Brunett, bad & jobbig mamma.

Allmänt - Kommentarer (2)
2009-02-21 @ 20:09:56

Japp, det är sant, jag har tonat håret! :)

Jag blev jättenöjd, Bella gjorde det också. Förlåt för den dåliga bilden, men jag
glömde min kamera hos mamma, när jag plötsligt fick för mig att åka till pappa
efter badet med isabelle, oj, nu tror jag allt kom för fort, ska berätta allt:

Fredag: Bella & Jag kom på att hon kunde sova hos mig, och vi har ju snackat om att
tona håret brunt. Så, vi stack å köpte :) Köpte nån Mörkblond/Kastanjebrun färg.
Så vi stack hem till mig och mamma fick hjälpa till med färgen och sådär.
Jag fick börja, jag var jättenervös att det skulle bli rött eller grönt :o
Men allt gick bra, och jag fick värsta chocken när jag såg mitt hår sen.
Men jag är verkligen jättenöjd!

Lördag: Vi vaknade runt 10 (tiiidigt) :(
Men vi gick upp, och sådär, satt en stund i soffan och försökte komma på vad
vi skulle göra idag :o, Så kom vi på att vi kunde bada, men tyvärr hade inte jag
nån bikini som passa, så våran plan var att åka till bella & hämta hennes grejer,
och sen åka till globen och köpa till mig. Men problemet var att jag bara hade 4
stämplar kvar på remsan (dom tar ju två varje gång), Så vi behövde göra allt på
1 timme, annars skulle jag behöva gå hem. Så vi kom till Sockenplans tbanastat.
vid 20 i 1, Men dom hade stämplat som att klockan var 1, så vi fick 20 minuter extra.
Men tyvärr så var tbanan försenad så vi fick sitta och vänta hela dom 20 minutrarna..
Så tänkte vi, att jag börjar åka till globen och letar efter bikini, så åker bella hem till
sig och hämtar sina grejer, sen så kommer hon till globen. Så jag gick å kolla,
så hittade jag en som var snygg. Men jag ville ha bellas åsikt, så jag väntade på
henne. Hon tyckte den var snygg. Så den tog vi, Sen åkte vi till eriksdalsbadet.
Tyvärr så badade vi bara i en kvart/20 min. För vi blev hungriga, Men jag frös,
Så vi gick till bastun, satt där i kanske en kvart. Sen hämtade vi pengarna och åt.
Sen efter stack vi hem till pappa. Men de blev ett långt bråk me mamma om jag
skulle få sova här eller inte, eftersom att hon hotar mig med att byta mitt och
ludvigs rum om jag inte är där 7 dagar. Töntigt, så jävla jobbig hon är,
ibland hoppas jag nästan att hon går vilse i skogen eller nått.
Men jag stannar här inatt iaf. Och nu har Bella åkt hem.
 Nyss kom pappa in me ostbågar, choklad och cola, å sa
Nu ska vi ha killkväll! Så stör inte (för han hade en kompis me sig)
Haha, han är riktigt töntig han. Nu ska jag se på film tror jag.

Ciao! <3


2 kommentarer
Postat av: Fanny

FIiiiiiiiiiiiniiiiiiiiiiiiisar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Brunnetter så heta, :D:DD:D:D::D:D:D:D

2009-02-21 - 22:32:26 | URL: http://faannys.webblogg.se/
Postat av: Isabelle

Klart vi e xD

Jag tkr Ebba blev så söt i sitt bruna hår

2009-02-22 - 11:44:54 | URL: http://belluss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: