...

Allmänt - Kommentarer (2)
2009-02-02 @ 21:39:49
asså, allt är bara jobbigt, ingen bryr sig längre, det är så jävla konstigt allt! vill tillbaka då allt var lättare,
när alla ville vara med en, när alla var snälla, när man var kompis med alla.
Fattar inte, förut, när nån ville göra något, ringde dom mig först, dom fråga mig först. Jag var glad när det var som bäst, när alla ville vara med mig och tyckte om mig, för första gången i mitt liv hade jag vänner som faktiskt ville vara med mig.
Nu är det inte så längre, nu kommer jag bara i andra hand, när nån vill göra något ringer dom någon som är roligare innan, dom ringer mig, är det verkligen så, har jag förändrats så mycket att ingen vill vara med mig, har dom tröttnat?

Är jag tråkig?


2 kommentarer
Postat av: Isabelle

Nej,så är det inte..du har absolut inte blivit tråkigare.

2009-02-03 - 08:14:51 | URL: http://belluss.webblogg.se/
Postat av: Ebba

höhö, låter som du tvekar.

2009-02-04 - 13:11:57 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: