Felix magsjuk.

Felix - Kommentarer (1)
2009-02-05 @ 12:22:40
ush ush ush ush USH!!

Felix har spytt - igen... OCH I MITT RUM! Pappa berättade att första gången så jamade han jättehögt och mycket innan.
Å plötsligt hoppa han ner från sängen och ner till golvet. Så börja han jama aaashögt och skitlänge!
Å jag ba INGALILL!!!!?? Vare sååådärt han lät! me panik typ.  Sen så börja han hulka. Men, duktig som han är
gick han och ställde sig under bordet på en bit papper. Och jag skriker och springer ut! Å ingalill ba, aa... han spyr.
Nu efter allt kan jag äntligen gå in hit igen, när ingalill tagit bort spyan och öppnat fönstret. Jag tycker så synd om honom,
han måste verkligen åkt på något, ätit något där ute som inte  var så bra. Inte så konstigt att han aldrig vill äta.
Hoppas verkligen att han blir bra igen.


1 kommentarer
Postat av: Nathalie

Stackars Felix.... och verkligen stackars dig!! :( jag har skrivit om dig på min blogg hoppas du ser det här och kollar. men du kanske kollat min blogg när du ser det här :o hoppas inte (=

kram / natta

2009-02-05 - 15:54:02 | URL: http://prinsessanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: