Hannah

Allmänt - Kommentarer (1)
2009-02-23 @ 18:28:42


Hannah Johansson

Jag älskar dig å så, men jag fattar inte varför du hela tiden ska hålla på?
När jag säger något ärligt/taskigt till dig, så blir det den största saken i
världen, men när du säger något till mig, så är det ingenting, du tror lixom
att jag aldrig blir sårad? Men det har jag blivit flera gånger? Och till exempel,
när du säger något taskigt, och sen säger jag något tillbaka, då tror du också
att det bara är du som blir ledsen. Du får sluta och tänka lite på vad andra känner.
Och jag ska ju såklart också skärpa mig, men jag menar bara, det där med att du
ska färga blont, det sa jag inte för att vara taskig, utan för att ge dig ett gott råd?
Jag ser framför mig att du kanske inte kommer se fantastisk ut i det, men du ignorerar,
fast alla säger att du inte kommer det, och sen, när jag precis har färgat håret, och är
jättenöjd, så kommer du med en sån kommentar bara för att ge igen/ vara elak.

Finns inte mkt mer jag kan göra än att be om ursäkt,
Sen är det du som behöver ändra dig.


1 kommentarer
Postat av: hannah

2009-02-23 - 18:43:26 | URL: http://hannahfanavemd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: