hemma!

Allmänt - Kommentarer (2)
2009-02-27 @ 14:44:09
Hej!

Nu är jag hemma igen, de va jättemysigt hos mormor,
vi gjorde inte så mycket faktiskt, titta på filmer,
gick ner till centrum. Men idag var det lite annorlunda,
för redan klockan 9 kom min minsta kusin Love och hälsade på,
mormor skulle vara barnvakt (om ni inte redan listat ut de xD)
Haha, mormor hade sagt kvällen innan, du behöver inte gå upp
när han kommer! Du kan sova länge!
kvart över 9 kommer love in och skriker HEEJ EBBAAAA!
Mycket man fick sova, kunde inte somna om efteråt,
de va ljust och kallt i rummet. Lika bra att gå upp!
Sen ungefär vid 1 kom pappsen och hämtade mig,
Love som bara är 2 år (tror jag :o)
Skrek hejdå ebba! När jag gick, supergulligt.
Får lägga in en bild på honom sen,
han är jättegullig, blont lockigt hår, och ljusblå ögon !

Kram!


2 kommentarer
Postat av: Hind

Du ska inte heller lägga dig i! Och vfr skulle jag härma er va fan? Haha.... då kommer jag ju se ut som en jävla TÖNT!! Hahahahahah....... Palla hålla på och vara som er. Ni bestämmer inte över oss va fan! De e fan du och isabelle som aka skärpa till er!!!!! HA!!!! VADÅ,, KLARAR INTE BELLA SIG SJÄLV ELLER? FÅNIGT!! FÅNIGT!!

2009-02-27 - 16:06:43 |
Postat av: Ebba

Nu går du fan för långt! Men visst va så då,

hahah, det är BRA att du inte vill vara som oss,

för du skulle ändå inte passa in, och vem är det som är tönt egentligen? DU!

Palla hålla på som du och skriva tönt till mig på msn och sen inte våga svara tillbaka! Nä, vi bestämmer inte över er, men då kan du bara glömma vårt stöd & vår vänskap. Jo, Bella klarar sig, men jag ställer upp för henne, föresten, varför säger du så, du gör ju samma sak med Natta, tänk lite innan du pratar, det behövs.

2009-02-27 - 19:28:28 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: