Idag

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-02-19 @ 20:17:31
hej hej, idag har det inte hänt så mycket, var i skolan, som vanligt, där jag fick typ skäll på träslöjden för att Diddi höll på med den dära suggrejen i taket, (varför får jag skäll för det) :S
Men egentligen har det inte hänt mycket alls i skolan, imorgon ska jag iaf göra matte & SO prov.
Fanny & Nathalie följde med mig hem också, vi gjorde inte så mycket när vi väl kom hem, men
innan hade vi ju lite kul XD Ska förklara:  På ängen, vid min förra skola, finns det en backe, och där
har de kommit massssssa is, över hela backen, så vi hittade en planka & åkte på,
och en gång så höll jag och Natta i plankan för att Fanny skulle sätta sig, så släppte vi båda
helt plötsligt, å plankan åker iväg, och fanny ramlar rätt på plankan å skriker hela vägen ner,
jag å natta stod å gapa :o När hon va nere börja hon asgarva, så då gjorde vi det me xD
Nyss har jag suttit och gjort ett helt "tränings-matteprov" som mamma gjorde till mig -.-
 
Byee! <3




0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: