Måndag

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-02-16 @ 21:18:56
hej, det är så konstigt, jag orkar bara inte skriva! Har varit så på länge nu!
Jag bara orkar inte!! :o Hind slog i huvudet idag, och blev yr och illamående.
hon har fått hjärskakning har jag hört! inte kul det. Och det är konstigt att hon
fick det av bara en liten smäll i huvudet. När jag, därimot inte fick hjärnskakning
när jag var liten, jag hoppade i en hoppborg, så stod jag på kanten å hoppade
sen ramla jag plötsligt ner i stenmark, med huvudet före. Och jag fick inte
hjärnskakning, men vissa har ju lättare att få de, och vissa svårare.
Nu har jag faktiskt riktigt tråkigt. Ska väl göra nån kvällsmacka antar jag ^^
Pusshej <3

Och nu när jag är hos mamma så kommer jag inte kunna skriva så ofta heller :o :/


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: