Tisdag 20:59

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-02-10 @ 20:59:48
hola!

Idag va man i skolan då då, allt va väl som vanligt, föruom att vi typ för
 första gången gick till Billy´s och köpte godis,
han som brukar be tjejer visa brösten eller så & då
 får dom gratis godis, men det är bara ett rykte,
i alla fall vad jag tror, en gång skulle jag och Stepha
nie köpa en chokladboll till henne, men hon hade
bara 2 och 50, och dit vi brukar gå kostar dom 3.
Så skulle vi då gå in till Billy, men så fega steffi ur,
hon ville inte bli våldtagen sa hon ^^, så då gick
jag in själv. Inget konstigt med det, jag gick inte och
frågade om jag fick en chokladboll för 2&50, och
 de va de, han gjorde inget, han fråga bara om jag
inte hade ätit i skolan, jag tror inte att han är farlig
 alls. Å när vi gick in idag gjorde han inget heller.
Bjöd oss på lite extra godis, kanske för att vi köpte
 för så mkt pengar, eller så vill han bara ha
fler kunder, vem vet.

Sen efter skolan följde Nathalie med mig hem, i
satt lite vid datorn och kollade på Scream 3.
På torsdag har vi idrottsdag, så då blir de skridskor
 för mig, vill bara inte ramla igen XD
Nyss kom pappa in med pizza & fanta, allt vi hade
hemma, tur att ingalill ska handla på vägen hem.
Man får väl hoppas på något gott ;)?

hugs / Ebba


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: