Onsdag den 11 feb.

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-02-11 @ 22:22:27


ännu en "modell" bild ^^

idag va det blandat kul/tråkigt i skolan,
vi slapp alla lektioner efter lunch eftersom vi åkte till 8rnas, och 9ornas handbollsmatch/er.
de va inte så roligt, men allt är bättre än spanska!

Men innan lunch, så skulle jag och steffi till skolan efter hantverken,
så gick vi på en isplätt, så sa Steffi: ooh! här vare halt!
PANG! Steffi på marken, en ½ sec efter BOM! Ebba på marken.
Så låg vi där på marken å skratta i typ 5 minuter.

De blev också bråk, mellan hind och stephanie.

Hind, är såhär, om man är 3 pers, tex. Så säger person nummer 1, till
person nr 2 : Ska du äta godis imorgon? Så svarar person nr 2.
3 Sekunder senare frågar hind samma fråga, och tillslut,
blir man trött på det. Att få förklara om och om igen, samma grej.
Idag var det något liknande, så Stephanie sa, håll käften, till hind.
Då börja hind dampa, och dom tjaffsade en stund, sen gick hind
därifrån och sa: jävla hora. då går man för långt.
Sen, efter matchen, så skulle vi hämta vara grejer.
Då hade Hind & Nathalie bytt lås med varandra,
(för tillfället delar Steffi & Hind skåp för att steffi inte har något lås)
Å Steffi trodde att hennes grejer låg där, och tyckte det va skittaskigt,
men sen hitta vi hennes grejer, väska & allt, i hennes gamla skåp,
som inte hade nått lås, helt öppet, Hennes saker kunde blivit
stulna för i helvete! Så vi bestämde oss för att ge igen,
Steffi hade ju fortfarande nyckeln till hinds lås, som nu satt
på nattas skåp, Så vi låste upp det, och lämnade det öppet,
dom ska fan få smaka på sin egen medicin :S ?
Sen så smsade steffi bella när hon var med mig,
och sa att natta skulle slå henne och allt,
och så sa hon att det va MITT fel, att vi hade låst upp
nattas skåp, varför skyller hon alltid på mig när det händer nått
tex när vi hade tävling i trapphuset vem som kunde skika högst,
när nån fråga skyllde hon på mig också. Är riktigt trött på det!
Men iaf, om nån tänker slå steffi, får den slå mig också!

/E


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: