18.00

Allmänt - Kommentarer (1)
2009-02-06 @ 18:00:10
det är så jävla konstigt, imorse mådde jag PISS, och det menar jag verkligen, och efter alvedon och sådär mår jag toppen. och jag har mått bra sen klockan 2 kanske. Så imorgon bär det av till skolan, på en lördag :(
Men det är bara 3 lektioner, som tur va. hannah ska sova här, och följa me till skolan imorgon, jag borde inte ha nån som sover över egentligen, men eftersom att det är öppet hus så vill hannah komma och kolla, eftersom att hon vill byta skola. Nu har jag precis damsugit mitt rum, så nu är det mkt renare & finare. hare bra


1 kommentarer
Postat av: Isabelle

Skönt att du mår bra igen gmn,det har varit så tråkigt utan dig.



Hälsa Hannah <3

2009-02-06 - 18:45:24 | URL: http://belluss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: