söndag 23.49

Allmänt - Kommentarer (1)
2009-02-08 @ 23:49:30
hej hej, idag har det varit en riktigt lyckad dag! :) , förutom att jag frös arslet av mig i en halvtimme på hannahs träning.
Aja, vi vaknade runt 12 hemma hos hannah, av min mamma -.- som ringde tvåtusensjuhundrafemtio gånger på deras hemtelefon. Skitjobbigt! Och började snacka om att jag skulle hem till henne å skit, jag avstår, jag stannar hos pappa.
Vi gick upp, fixade oss, snackade i tele med max (som vi gjort dom senaste 2 dagarna, haha ) Och jag visste ju inte hur jag skulle komma hem! :S , jag hade ju inget att åka på, och gå hem är helt ute ur bilden, så vi tog med hannahs och hennes mammas kort. Sen stack vi till hannahs träning, som tur va hade hannah fått fel tid på träningen, så hon kom en halvtimme försent. yes! en haltimme mindre för mig att sitta å frysa.. men jag fick ändå sitta på en kall & blöt bänk i 30 minuter. Men som tur va hade jag max att snacka med, och han tyckte inte de va så konstigt att jag frös, eftersom att jag hade öppen jacka. Men förlåt för att jag va för lat för att knäppa den :O ! Sen efter träningen visste vi inte riktigt vad vi skulle göra, vi hade först tänkt åka hem till mig, men sen fick vi en superbra ide! :O att åka hem till max, å han skrek i telefon att vi absolut inte skulle komma ^^. Men vi ville se hans rum så vi stack dit ändå. De ända vi visste va att han bodde på repslagargatan, så vi sprang till varje port och kollade alla efternamnen. Tillslut hittade vi det, men så va de portkod -.-
Så där stod vi å frös skiten ur oss medans han stod å duscha. Men sen så kom de en tjej som bodde i ett hus brevid, å hon fråga om vi inte kom in å sådär, Så sa hon koden hon trodde det var till porten, och de va rätt, så vi tacka och bocka och gick in. Sen gick vi omkring och leta efter hans dörr. Sen när vi hitta den så ringde max, han va inne på toan å ringde, å vi trodde verkligen att de va rätt dörr, så vi ringde på, och hans mamma öppna. Å hannah börja asgarva. Å max skrek innifrån toaletten: MAMMA! Släpp inte in dom! Jag känner inte dom!!, men de sket hans mamma i fullständigt och sa: Äh, bry er inte om honom, gå in i vardagsrummet så länge. Å max skrek att vi inte skulle gå in på hans rum, och såklart gjorde vi de då? Sen efter typ några minuter kommer han upp å e lite småsur för att vi kom ^^, Men sen hade vi skitkul iaf, Vi såg en liten bit på Scream, hannah och jag satt å skrek medans max satt å asgarva. Så kom hans mamma upp å fråga varför vi skrek, å hon trodde max va dum :O , såklart han misshandla oss ;)
Och sen så satte vi upp en jättefin frissa på max :O, hästsvans passar honom verkligen xD
Hannah & jag stack därifrån runt halv 9 tror jag, så jag åkte till skärmarbrink och mötte upp pappa där me bilen, han fick värsta dampanfallet å ba: de kan ju finnas snuskgubbar å sådär ute! så han insisterade på att hämta mig, och de va ju bara skönt, då slapp man ju gå.

Nu har jag faktiskt SKIT tråkigt, jag är den ända som är ledig imorgon, och alla har typ lagt sig, eller iaf loggat ut, bajs.

ps. förlåt att jag inte lagt ut bilder och så på ett tag, men jag har bara inte orkat ladda upp,´men snart kommer en rolig video på min pappa ;) <3 ska också lägga ut dagens outfit nu ^^ haha, liite för sent.


1 kommentarer
Postat av: Fanny

Har du lust att åka till kärrtorps ip och åka lite skridskor? :P har precis köpt ett par på stadium.

Vet inte vilka fler som har skridskor men, hihi.

Det kanske skulle vara roligt :D

puss <3

2009-02-09 - 00:17:31 | URL: http://faannys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: