03:35

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-01-11 @ 03:36:02
hejsan svejsan!

dör av trötthet snart, jag är sjukt trött, eftersom att man gick och la sig ganska sent när bella sov här.  och så väckte hon ju mig runt 12, å kusinkalas & grejer, så det har ju varit igång hela dagen lixom. såg på Scream 2 med max (som sagt).
jättebra, men jag föredrar nog 1 iaf, tror att 3an kommer nästa lördag, då ska jag se den,även om jag höll på att pissa på mig av den här,  sitter här och äter varm macka nu, ska sova strax, och sova läääänge! :D och sen tillbaka till bajsskolan, jag som inte har lagt mina idrottskläder i tvätten :S ? får väl hitta nått att "idrotta" i xD ?
godernatt världen <3 / Ebba


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: