20.20

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-01-27 @ 20:25:42
hej hej

nu är klockan 20 över 8 ungefär, har tränat lite spanska sen mamma kom hem. käst, ätit. blablabla...
va nyss uppe och skulle fråga mamma om jag fick skriva ett inlägg. då hade hon precis klämt en av ludvigs molusker, så det blödde ju för fullt.

Molusker: är som ett typ virus i kroppen så det kommer som små "finnar" (fast det är ju inte finnar), som man inte kan klämma förns dom är "mogna" eller vad man ska säga, och hon råkade klämma lite för tidigt tror jag. och sen försökte hon klämma en till, och det är ju helt hemskt att se det, eftersom att det gör så fruktansvärt ont på honom när hon klämmer, så han skrek och grät, men man kan ju inte bara sluta mitt i allt, då kan det ju bli infektion och grejer. å han skrek å gräät och skrek och grät. jättejobbigt, men sen efter fick han två plåster och blev lugn igen.

Nu ska jag äta min skinkmacka! vi hörs!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: