Hannah = Lilly = NEJ

Allmänt - Kommentarer (1)
2009-01-21 @ 21:13:11
hej, nu vill jag snacka om en viktig sak, om min kompis Hannah Greta Johansson, ingen annan.
Jo nu är det såhär, att hannah vill byta namn, och själv tycker jag det är urlöjligt, det handlar väl inte om vad man heter? utan hur man är. jag fattar inte äns varför hon håller på, det är väl inget fel med Hannah? Och själv tycker jag att Lilly, är ett uruselt namn för henne. Det passar säkert på andra männsikor, men inte på min Hannah, det funkar inte, jag kommer aldrig någonsin kunna kalla dig för nått annat än hannah, och det kommer jag aldrig göra heller, för du heter Hannah, det står det i dina papper, och det är inget man bara kan ändra sådär, ditt namn är jättefint, tyck om det! och skärp dig!


1 kommentarer
Postat av: Sofia

Ja verkligen. Hannah ska heta hannah och inget annat! Och liksom "Lilly", passar verkligen inte bra på henne.. Så för mig blir hon för alltid hannah sötnos! kramis

2009-01-22 - 08:00:05 | URL: http://www.soofiaas.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: