hata internet!

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-01-10 @ 18:26:22
heej!

asså äntligen! hela jävla internet fuckar, jag har försökt logga in på bloggen typ 100 gånger, jag skriver in epostadress och lösen, sen klickar jag på Ok, då kommer jag bara till en sida där det står massa skit som att det inte går att visa sidan. Men iaf,

Fredag: Allt va normalt tråkigt i skolan, men sen efter följde isabelle med mig hem och sov här, vi hade skitkul, jag gick omkring och fixade med hennes hår hela tiden xD!

Lördag: Bella vaknade typ 10, och försökte väcka mig i typ en timme, sen gav hon upp och låg å titta på tv till klockan 12, då hon försökte väcka mig igen, den gången funka det, men jag va lika seg som vanligt, typ somna om hela tiden, sen så skulle hon gå, eftersom att hon skulle iväg senare på dagen. Så då kom jag ner från sägen å sa hejdå, sen så gick jag å sov en halvtimme till, sen så ringde mamma å frågade om jag ville följa med på "kalas" till mina kusiner, både Sarah och Love fyller år imorgon, samt min moster.  Så va vi där från klockan typ halv 3 tills klockan halv 6. Kom nyss hem.

Hejdå <3 kram Ebba


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: