jobbigt.

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-01-20 @ 17:03:35
   

 hej hej.

gud va jag fick kämpa för att komma hem idag, ! det ä ju en backe mellan husen där jag går, för annars får man gå runt hela skiten och det orkar inte jag. så, jag skulle alltså, som vanligt gå upp, då jag plötsligt känner att jag börjar glida, och jag vill ju inte glida ner heeela vägen igen, eftersom att jag nästan va uppe, så jag tog tag i grenar & gräs och jag gled å gled, sen stod jag typ i en ställning i 5 min eftersom att jag inte ville åka skoskider ner igen, tillslut kröp jag upp, och sen när jag äntligen var hemma så va jag helt slut, det är jag fortfarade! gud va jobbigt. och i skolan va det normalt, förutom att Stephanie inte kom till skolan, sjuk kanske? aja, ska ääääta!

puss


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: