Onsdag 16.56

Allmänt - Kommentarer (1)
2009-01-28 @ 16:56:03
hej hej,

just nu mår jag faktiskt lite illa, måste vara dom här jäkla tuggummina :O ska gå å spotta ut,
så tillbaka. aja, idag gick jag upp vid halv 7, eftersom att mamma skulle kolla i min hals o jag skulle känna om det fortfarande gjorde ont, annars skulle jag gå till skolan. men det gör fortfarande jätteont, och vill ju inte äns svälja, eftersom att det gör så ont. :/  så vi stack till doktorn runt 10. Jag tycker det är sååå äckligt att han stoppar ner massa saker i halsen för tester, ush, var riktigt nervös innan också, har alltid hatat doktorer, men vem gör inte de? :s
Men så visa det sig att det inte var halsflus (skööönt!), det är ju verkligen jobbigt me medicin och sådär! så jag kunde andas ut, han sa bara att det var ett virus som kommer gå över om några dagar. men jag kan ändå gå till skolan imorgon !yey!, saknar ju kompisarna, dessutom är det bara jobbigt att ligga i sängen. Har också tränat på Spanskan heeela dagen, sen ska jag duscha ikväll också. Jobbigt! Eftersom att jag är så trött också.
Det är konstigt. För jag har börjat somna överallt :S, I måndags, la jag mig ner i soffan ungefär vid halv 8, och titta på film, sen vaknade jag runt 9. Först fatta jag ingenting, jag ba, oj, slumra jag till i 10 min nånting? så kolla jag på klockan!! Och jag trodde klockan va 10 (mamma tvingar mig att lägga mig då), Så jag ba, neeej! hela kvällen ägnade jag åt att SOVA! de ska jag ju göra sen! så jag sprang upp å ba, oj, jag slumra visst till, aja godnatt! petteri ba, oj ? redan, okej?
så jag gjorde mej iårdning och sådär på kanske 5 min, och då såg jag på klockan att det stod 21.00 ? å jag ba, okej? den måste gå fel, sen hörde jag att mamma kom hem från mötet hon gick till förut, å hon sa att hon skulle vara hemma runt 9. Så jag gick ner å ba, vad är klockan? Å då berätta dom att den va 9, Så då titta jag mer på tv... Sen så fick jag jättesvårt å sova, låg vaken i sängen till kl. 2 ungefär. JÄTTETRÅKIGT!  bara låg där lixom..
Och max! om du läser :) förlåt för att jag inte har varit inne nått, men jag har ju haft dataförbud lixom, och nu är inte du inne.


Aja! ses / E


1 kommentarer
Postat av: max

hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: