onsdag, kl. 18.46

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-01-07 @ 18:46:16


hellou,
jag bad pappa väcka mig klockan elva idag ju? eftersom att jag började ett idag. men konstig som jag är vaknar jag inte ibland när man försöker väcka mig. å så väcks man av ingalill klockan tolv, jag blev skitförbannad för att dom inte hade väckt mig i tid, haha, lyckat, pappa berätta för mig sen att han hade stått å ryckt i mig i typ en halvtimme.

sen så bar det av till skolan, när man kom in fick man en hög kompisar på sig som ville kramas, och jag försökte krama tillbaka så gott jag kunde, thaha. Jag visade min nya kamera och snackade lite, och det skumma va att vi bara hade en lektion, sen va de bara å dra hem igen, onödigt tycker jag. Men iallafall, Bella följde med mej hem och vi spelade lite sims och grejade lite. Vi tittade också på Hide and Seek, min nya favoritfilm :D , Jag har sätt den flera gånger förut men den är lika bra varje gång, och jag är lite ut av en fegis, eftersom att jag har skippat en bit av slutet på filmen bara för att jag inte vågade se det, och så berättade max för mig vad som skulle hända, å så ville jag såklart bara se det mindre. Men den här gången, med bella, så vågade jag, även om jag skrek och höll för ögonen flera gånger.. så vågade jag! :D
nu ska jag nog bara slappa lite, kolla vad det är på tv och sådär.

pussar & kramar / Ebba


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: