osminkad

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-01-08 @ 23:43:28

osminkad.. :/

hejhej, nu sitter jag här, ska strax sova, är jättetrött, och så börjar man klockan typ, typ 20 i 10, kommer inte riktigt ihåg.
Felle är här också, ligger i min säng och myser just nu. mitt rum ser ju ut som värsta bombnedslaget just nu, jag som lovade att städa till imorgon, eftersom att jag ska till mamma. (bajs), ska fråga henne om jag får vara här i helgen, eftersom att jag och bella kanske ska sova över, (hon hos mej), och det är inge kul om man är hos mamma, man får gå och lägga sig senast typ 12, och gå upp vid 10, det suger, efter att mina kompisar har sovit 1 gång hos mamma vill dom aldrig sova där igen. hos pappa får man vara uppe hur länge man vill, vakna när man vill, och äta hur mkt godis man orkar XD, och så slipper man en jobbig lillebrorsa. som sagt, ska jag fråga mamma dårå. får väl ringa henne imorgon bitti.

men nu säger jag godnatt <3 / E.B


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: