Sjuk,

Allmänt - Kommentarer (3)
2009-01-22 @ 19:58:45
hej hej,

sjuk idag.. :/  

iiiinte kul. har typ sovit, sovit, sovit och sovit. har inte orkat göra ett skiiiiiiit!!
imorgon måste jag gå dit ändå, även om jag är sjuk, i så fall så åker jag bara dit efter lunch för att göra matteprovet.
sen åker jag hem igen.

okej, nu ska jag snacka om en sak som stör mej, även om jag älskar personen.

Isabelle! Snälla! sluta kopiera min blogg.! jag ser de på hur du skriver, och dina inlägg mm.
Du skriver som jag gör, och nu har du börjat lägga in dagens outfit också, gör nått eget för fan! <3


3 kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag kopierar inte din blogg,jag skriver som jag tkr.Jag tyckte det var kul med dagens outfit jag lägger inte in det för att du har det

2009-01-23 - 14:02:03 | URL: http://belluss.webblogg.se/
Postat av: Ebba

men det var ju jag som börja me allt, och övertygade dej att börja blogga mer, och du verkar inte komma med några egna ideer alls, eftersom att du gör nästan allt som jag gör. jag märker att du kopierar allt.

2009-01-23 - 17:39:29 |
Postat av: Anonym

hahaha

2011-11-29 - 21:26:37 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: