Sjuuuuuk!!!! :(

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-01-27 @ 15:39:20
hejhej,

mår inte bra, jag har sååå ont i halsen. vet inte varför :o, kanske håller på att få halsflus eftersom att jag knappt kan svälja. idag har jag legat och sovit för det mesta, gick upp en stund och gjorde en ansiktsmask, jätteskönt, så lyxade jag till det lite med varm choklad med vispgrädde, mums. om jag inte blir bättre imorgon måste man väl åka till farbror doktorn :O, ush, hatar doktorer.

mamma har föresten kommit på att jag har skolkat från typ alla spanskalektioner -.-, hon bler apförbannad, så vi ska snacka mer när hon kommer hem. idag har jag också tittat på gamla bebisvideor på mig, hah, mamma filmade ju 24/7.
haha, gud va jag skrattade när pappa skulle byta blöja på mig,

måste sluta nu, för egentligen får jag inte sitta vid datorn, men något måste jag väl skriva :O

pusshej / Ebba


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: