Söndag

Allmänt - Kommentarer (1)
2009-01-11 @ 20:48:52

Bella

Hej hej. 
har ganska tråkigt just nu, idag har det inte hänt så mycket, pappa väckte mig klockan halv 3. Jag gick upp, åt frukost och sen satt jag faktiskt och så på Jönssonligan, när dom är vuxna, den är inte lika bra som alla dom andra eftersom att man inte fattar så mycket då, haha. Och resten av dagen har jag gått omkring och visslat på melodin.

Satte mig vid datorn runt fem, satt å grejade lite, sen fick jag städa mitt rum, det är så jobbigt, eftersom att jag är rätt av en gris xD, så jag städar typ en gång varannan vecka. Och vid de laget har det blivit kaos i mitt rum. Men nu är det rent och fint. Jag behöver verkligen göra om i mitt rum känner jag nu, allt är så tråkigt, bara för att jag bytte rum med pappa & ingalill så har jag massa av deras skit i mitt rum, och fulaste tapeterna & golv. Så har jag 3 garderober fulla med deras kläder och handukar, funderar på att byta tilbaka till mitt förra rum och faktiskt göra något av det.

Fin bild på Bella va? jag tog den på henne i augusti tror jag,

Kram / Ebba


1 kommentarer
Postat av: Sofia

sötaste issa

2009-01-12 - 18:44:55 | URL: http://www.soofiaas.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: