Tisdag

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-01-06 @ 20:40:15


hej, jag har fortfarande inte listat ut hur man läggen in videoklipp i ett inlägg, så hjälp : (
och så bär det av till skolan imorgon, uuh.. även om vi börjar klockan 1 och bara har två lektioner.
 även om jag inte har varit ute med kompisar på typ, tre dagar nu, så är det skönt att vila ut precis
innan skolan börjar,  eftersom att då kommer man vara igång hela tiden, och jag HATAR spanska!!

å tänk, nu är det bara 43 dagar kvar tills The Sims 3 kommer ut, jag började ju nedräkningen när det typ var 150 dagar kvar, och nu är jag sååå glad för att det snart kommer. Och jag bryr mej inte om vad ni tycker, ni kan tycka att jag är värsta tönten bara för att jag spelar sims, och? jag tycker det är kul, och jag står för det, jag har spelat det sen jag var 5 och kommer inte sluta nu.

nu har mamma beställt en London resa i maj, egentligen skulle bara mamma och jag åka, 
men sen kom mamma på, att mormor fyller ju år, så hon kan ju följa med som en "present" , och 
varför ska inte åsa också få följa med då? hon vill ju säkert åka,  
det ska bli så kul att åka tillbaka, och att mormor & moster Åsa följer med
mej å mamma blir ju bara roligare, :)
det finns sånna som inte gillar att umgås med sin släkt, men det gör jag
för min släkt är skönaste :P <3

hejdå / bebbii


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: