Torsdag 17.48

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-01-29 @ 17:48:38

ASSÅ!

måste skriva oftare! :(   jag förlorar läsare varje dag, idag har jag bara haft 5 st. helt sjukt.
men jag har ju inte skrivit eftersom att jag är hos mamma!
och det är såååååååååå jobbigt! Jag vill hellre till pappa imorgon, å jag fråga, är det okej att jag åker till pappa tidigare (och det ska jag inte för att "fråga" utan för att vara vänlig, jag åker iaf :S), å hon ba, nej. !varför!?, för att du ska plugga och vi ska äta pizza imorgon. jag: men jag kan ju plugga hos pappa också :S, och äta pizza kan jag ju göra hela livet, jag vill inte vara här i helgen. å då försöker hon sukta mig med massa saker att jag kan få ha en kompis här, nejtack, de går bra. jag gillar inte att vara här! och jag vill vara hos pappa varje helg för där har jag frihet att göra som jag själv vill och inte bli behandlad som en barnunge, ibland vill jag faktiskt bara smälla till henne. jättejobbigt. varför kan inte mamma bara acceptera att jag inte är 4 år längre och behöver hennes hjälp till allt, hon är bara i vägen.

idag var allt okej, Jill var mkt snällare mot mig än vad hon brukar, så de va helt ok enligt mig. Hände inte så mycket annat annars, bella var här en stund efter skolan, å sådär.

vi hörs, puss <3



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: