torsdag morgon.

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-01-08 @ 09:35:10
hejsan, :)

nu håller jag på att göra mej i ordning, ska snart dra till skolan. den här dan kommer bli mindre kul, eftersom att vi har spanska, me hate. inte bara för att jag inte fattar ett skit.., det är också för att jag inte gillar läraren och så, dessutom gillar jag inte att få ordet när jag inte räckt upp handen, jag blir helt nervös och skakar för att jag inte vill att hon ska ta min, det är ju jobbigt eftersom att man inte ska känna så, och det är ju inge kul att få ordet och inte kunna och alla skrattar bara för att det är heelt fel, fast alla andra kan, jag känner ju inga i paralellklassen. att jag ska ha sån jävla scenskräck :/ ..
nu äär klockan runt halv tio, och jag börjar 5 över. så jag ska sminka mig och sen är jag helt klar.

vi hörs/ E


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: