varför jag inte vill till mamma.

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-01-25 @ 14:21:12
god dag ^^, vaknade runt 12 idag, och tänkte, det är ju ingen ide att sova bort hela dagen, så då gick jag upp (såklart XD)
men de helt idiotiska är att jag ändå inte har gjort något idag :S ? bara suttit här, skiiitatråkigt. Sen ska jag ju till mamma också :/ ... Om alla undrar varför jag inte gillar att vara hemma hos henne så ska ni få förklaringen:
 
hon är tjatig, ludvig är jobbig (ibland), man får inte va uppe sent, måste göra massa sysslor (som jag försej aldrig brukar göra XD), typ bara sitta vid datan i 1 timme, + att datorn är helt jävla skitig, långsam & det krånglar med msn, man får aldrig vara ifred förutom på mitt rum det det finns absolut nada att göra, ludvig kommer ändå alltid in i mitt rum och ska leka fjortis (bara för att jag och jenni testade det på honom 1 gång så kan han inte sluta! :S, jag ska fan klä ut honom till tönt så han börjar leka det istället), jag kan aldrig titta på tv för att antingen ludvig tittar på barnprogram, mamma kollar på nå inredningsprogram & petteri kollar på sporten, jag måste ställa in i diskmaskin, mamma går omkring och städar efter mig som en galning & lägger kläder jag ska använda i tvätten eller lägger mina saker där jag inte kan hitta dom, tjaaat igen, jag får inte vara ute sent, måste göra alla läxor på mån & tis, får typ inte sitta vid datorn eller får nå sorts straff för att jag är lite uppkäftig :S ? 

där har ni förklaringen :O

nu måste jag städa rummet och klä på mig, puss <3


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: