16 Juli

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-07-16 @ 12:04:31
Haha! Oj vad mycket besokare jag fick igar efter det sista inlagget,
och mycket kommentarer! Har inte tid just nu att svara pa vissa fragor osv.
Men tar upp allt igen nar jag kommer hem, addar alla pa bloglovin ocksa da.
Kul att alla ar intresserade av min blogg! :D

Nu har jag bara 11 minuter kvar pa datorn, man kan stoppa nu och komma
tillbaka senare, men jag ska anda fa en till timme senare, sa kan sitta ut den
har tiden nu. Idag vacktes jag av mamma klockan 10 av att det var frukost.
Vi at (Sen fick ludvig sin present av mig eftersom att han fyller ar idag,)
Han fick mitt Nintendo DS som ar typ helt oanvant xD, de va ju trakigt.
Sa fick han ett spel ocksa, natt mario grejs. Sen gick vi till poolen,
och jag bada lite me Ludvig, sen jobba jag pa brannan ;)
Sen gick vi upp pa rummet och at pannkakor, tyvarr va de sa rokigt
att brandalarmet gick av xd oouups. Sitter a snackar me tilda nu,
ska iaf sluta nu, ska ju lasa lite bloggar innan jag sticker.  / Kram Ebba i Grekland


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: