Bloggande i Grekland

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-07-15 @ 19:21:44
Hej allihopa!

Har varit har i typ 3 dagar nu, dom har haft data i lobbyn
hela tiden men har bara inte orkat/hunnit sitta :)
Men nu gor jag det sa jag hoppas ni blir glada!
Sitter just nu i loobyn, chattar lite osv. Kommer
sakert skriva senare i veckan, men vi far se.

Lagger ut bilder nar jag kommer hem, men vi
aker typ 1 eller 2 dagar senare till dalarna :/
Vet inte om jag kommer ha tillgang till dator alls da.

Idag va vi pa Aqua Park, massa ruchelbanor everywhere.
Men jag akte bara en gang, sen lag jag och sola hela dagen,
och lyssna pa Twiligh! (Breaking Dawn), sen akte vi hem,
madde illa i bussen :(

Och imorron fyller Ludde ar! <3 min lilla 6aring. :)

Skriver kanske senare <3 Cya


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: