Dagar långa & regniga.

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-07-26 @ 16:17:03
Hej, förlåt att jag inte har skrivit på ett tag, men är ju som sagt på
landet, och får inte sitta så mycket vid datorn, dessutom har jag varit
lite nere på sistone, kommer skriva om det när jag kommer hem,
orkar inte sitta här bland hela släkten och bölja ut hela mitt hjärta xD!

Idag har jag bara suttit och kollat på "Made" maraton, eftersom att det
regnar sjukt mycket här. Om det inte blir bättre väder åker vi hem tidigare.
Men annars stannar jag, mamma och Ludvig, men Petteri börjar jobba.
Så han åker tidigare ändå.

Igår va det typ samma sak, vi va inne hela förmiddagen, men sen efter lunch
åkte vi in till Borlänge och handlade på Dollarstore, skitbilligt! Jättesnygga
örhängen för typ 10 spänn styck, jag köpte typ örhängen för 50 spänn, och
godis för typ 100 spänn xD! Haha, så köpte jag en film (som jag tyvärr redan
sätt), för 50 spänn, "Min stora kärlek", Med Jack Black. Den är ju jättekul :D

Aja, skriver nog någon mer dag :D, men man vet ju aldrig med mig, haha :D


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: