Dalig dag..

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-07-17 @ 09:52:24
Hej, kanns som om jag bara har daliga nyheter idag,

Igar sprang jag omkring som en galning i staden och letade
efter en fodelsedagspresent till Nathalie. Letade saklart efter
nagot Twilight liknande till henne, gick in i typ 3 traaffarer och
fragade om dom hade en varg i tra, alla sa tyvarr nej, och sa
kollade jag i varje smyckeaffar efter en speciellt formad diamant
som Edward ger bella pa det dar armbandet. Haha, no luck there..

Sen va jag inte hungrig igar heller, sa at typ ingenting, va pa daligt
humor osv. Sen imorse fick jag reda pa att mamma hade kollat
fel pa mitt mensdatum, sa nu kan inte jag bada mer -.-

Kan det bli varre?


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: