GOD MORGON

Allmänt - Kommentarer (1)
2009-07-08 @ 12:10:44

Gud Morning everybody!

Mamma väckte mig först typ klockan 8 och sa att vi hade ändrade planer? Vi skulle typ
nånstans idag, men så sa hon att vi skulle till Grönan istället |yey!|
Men jag har fortfarande lite ont i magen (efter kräkrapen xD), Så jag vet inte om jag åker
vi får väl se helt enkelt :) Dessutom, Om jag åker får jag inte remsa ! :( Utan massa skitstämplar,
å då är det ju nästan pinsamt att vara där? Så kommer vi säkert vara vid bebisgrejerna hela
tiden, då får jag i alla fall en sak jag vill, Pettson å Findus <3

Ses <3


1 kommentarer
Postat av: Isabelle

Hahah,jag minns när vi var där med Fanny! Du var ju helt galen i Petsson och Findus xd

2009-07-08 - 15:25:55 | URL: http://belluss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: