Happy birthday to you, happy birthday to you..

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-07-11 @ 08:35:13
Eller nästan i alla fall.. ? Ludvig fyller i alla fall år den 16.

Ni kanske kan se att det här skrevs halv 9? Bajsigt nog väckte mamma
min klockan typ kvart i 8, för att gå upp och fira Ludde, jippie? Snark.
Är så trött så jag knappt vet var jag är? Och så får jag inte lägga mig och
sova mer, "bara för att jag ska komma upp imorgon", så jag måste typ
lägga mig klockan 9, ikväll, gå upp klockan 4-5, ta bilen till arlanda, sen
går planet vid 8. Sen ser ni inte röken av mig förns den 19 :/
Kanske kommer kunna blogga nån gång på något internet café, men
vi får väl se. Just nu sitter jag och tjaffsar lite me mamma om vad jag
ska ha på mig, riktigt irriterande när hon håller på sådär, hon ska väl
inte bestämma vad  jag ska ha på mig? -.-

BUÄÄÄÄH! JAG ÄÄR TRÖTTT!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: