Härmis!

Allmänt - Kommentarer (4)
2009-07-11 @ 02:08:51


OJ, man såg visst inte texten, men det här är till Bella, hon härmas hela tiden, med
allting, jag är inte sur, bara irriterad över att hon inte kan sluta göra vad andra gör?

1. Fanny skriver ju typ 080107, på sina datum, då gör plötsligt du det med i ett inlägg.

2. Fanny skriver också "Foto by: Fanny", och då gör du det me.

Och nu, när jag tar en bild på mig i trädgården, så gör du det! Kan du bara sluta!

Vad det står:

Bellas text på sin blogg:

Var ute i trädgården nyss och fixade lite saker.
Sen tog jag massa bilder på mig själv oxå.
Kände mig som värsta egot och så gick det
förbi några och det var ju lite pinsamt.Jag tog
flera men visar bara 2

Och det skrevs: 2009-07-10 @ 19:29:51

Alltså efter mitt inlägg

Som skrevs: 2009-07-10 @ 17:25:26

Snälla! Jag ber Bella, KOM PÅ NÅGOT EGET!


4 kommentarer
Postat av: Isabelle

Får jag inte ens ta en bild på mig ute. Bara för att du råkade göra det en stund innan?

2009-07-11 - 14:24:19 | URL: http://belluss.webblogg.se/
Postat av: Isabelle

Får jag inte ens ta en bild på mig ute. Bara för att du råkade göra det en stund innan?

2009-07-11 - 14:24:33 | URL: http://belluss.webblogg.se/
Postat av: Isabelle

Sorry för att det kom 2 kommentarer

2009-07-11 - 14:49:04 | URL: http://belluss.webblogg.se/
Postat av: Axel.-

Okej tbh ska jag inte lägga mig i, men eftersom jag läser din blogg 24/7 kan jag inte låta bli. (jag har inte läst nått över detta inlägg)Okej... Detta e så tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyypiskt tjejer så jävla lögligt. Bara en fråga! Hur tror du man lär sig ebba? Hur lärde du dig gå, äta, gå på toa, pratam, lära dig hur man beter sig, skolan, mode, blogga, leva över huvudtaget? Man härmar. Jag tror Bella älskar dig det e därför hon som du säger härmar dig. Och som jag ser det, Det där är inte ens å härmas varför störa sig på små saker? Bara undrar, jag tycker du dömer din vän lite snett. Fattar du inte att hon härmar dig för att hon gillar det du gör och tycker det är inspererande? (Ville bara att du skulle få en tankeställare) hoppas du läser // axel <3 Puss & Kjam (Jag vill inte jävlas)

2009-07-14 - 22:41:26 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: