I hate my mom

Allmänt - Kommentarer (1)
2009-07-04 @ 14:13:58
Hej, är så deppig nu att det inte är sant.. Mamma och jag kom i världens
bråk igår, (som vanligt), hon kom in klockan halv 11 och sa att jag skulle
stänga av datorn och lägga mig, jag sa ju emot så klart och vi bråka mer
och länge, till slut la jag ner och gick för att ta undan min disk, men på
vägen ner sa ja typ taskiga saker till mamma, då storma petteri ut och
skrek och höll på, så mamma drog undan honom å dom börja bråka, ja
tog undan disken och då kom mamma ner 5min senare å ba:
ååh vi ska skilja oss och det är ditt fel! du har förstört mitt liv! vi kommer inte
åka till kreta eller örmo eller nått!
jag ba, men please -.- ofta. Sen gick ja å la mig och läste istället, vi bråkar
fortfarande, men nu har dom gått ut iaf. Glöm de där "I luv my mom", i de
förra inlägget, trodde hon hade blivit normal för en gångs skull, Ha-Ha,
så fel man kan ha.


1 kommentarer
Postat av: Natta

Va jobbigt :/

2009-07-04 - 14:23:05 | URL: http://ifyouseekme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: