igår/idag

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-07-05 @ 19:54:24
Hej :D, nu är jag tillbaka :D

Måste först säga förlåt för att jag inte har skrivit, men
igår så bestämde jag, bella och natta, att vi skulle sova
hemma hos natta. Så jag stack dit typ runt 7 halv 8, mötte
dom vid enskede gård, sen åkte vi hem till Natta, sen fick
jag sånt där godisryck och var helt desperat efter godis,
men ingen av oss hade pengar -.- men vi stack ut i alla
fall, frågade nån gubbe natta kände om pengar ^^ gick
ju sådär xd, så vi stack vidare hem till min pappa för att
kolla om han och ingalill hade lämnat några pengar, noup,
men så kom vi på att vi skulle sova hos min pappa istället,
så vi stack tillbaka till natta, hämtade våra saker osv. Stack
tillbaka hem till min pappa,kom tillbaka runt halv 12
 kollade på film till typ halv 4 nått,
sen va alla så trötta att vi gick och la oss.

Sen imorse vaknade jag halv 12, men bella och natta hade
redan varit uppe en hel timma! Så dom satt å kolla på nån
film eller nått, alla blev ju såklart hungriga, men pappa å
ingalill hade ju inte lämnat kvar ett skit xd (dom är ju på båten),
men vi hitta ett oöppnat våffelpaket läängst in i skafferiet,
vi laga våffler och så, men sen kom vi på att den va från 2006!
alltså, den  gick ut 2006! USH! Men dom sa att det inte var
någon fara eftersom att den va oöppnad, men jag ville ändå
inte äta mer, tog mina sista 3 skedar glass i min Ben ´n Jerrys
istället xD, sen hittade vi massa Thailändska pengar, typ 4500
eller nått, så runt 3 stack vi till Tbanan för att åka till Tcentralen,
men jag glömde mitt kort så jag fick gå tillbaka, sen när vi kom
fram til exchange eller va de nu hette hade de stängt, så vi stack
til lde där andra (kommer inte ihåg va de heter), å de hade också
stängt (TYPISKT), så vi åkte hem till pappa igen och hämta väskorna..
sen åkte jag hem och åt pizza :D nu är jag här alltså, är skitatrött :)
/Ebba


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: