Jahapp

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-07-18 @ 12:54:20
Hej, idag har jag bara suttit pa hotellet mest xD,
orkade inte ga till stranden med de andra, sag pa
Tv och laste osv. Sen gick jag ner till Stranden och
at lite mat med dom andra i alla fall. Ar sa javla trott
nu iaf xD, vill bara sova och aka hem imorgon, saknar
min sang! xD Dessutom vill jag till landet, det ar skont
att jag kommer kunna uppdatera darifran ocksa, haha
vet inte vem jag ska ta me till dalarna,

1. Bella kommar vara har i Grekland da
2. Hannah kommer typ vara i Bulgarien
3. Fanny kommer spy skiten ur sig i bilen eller natt (A)
4. Natta har jag redan varit med

Uhh!

Aja, Igar kopte jag iaf en present till Natta eftersom att hon
fyllde ar den 11 :), Inte sa stort, inte sa dyrt, men betydelsefullt :)
Tkr jag iaf.

Vi hors senare, kanske skriver innan vi aker imorgon.. Eller inte XD
Ar i alla fall inte hemma forns klockan halv 7 ungefar, och planet
landar klockan... 5 svensk tid tror jag, kommer kanske kunna smsa
nar jag kommer fram, eftersom att Comviq Kompis gick ut typ i forrgar..
Men vi kanske koper det nar vi kommer fram, vet inte :D

Loggar iaf in pa datorn hemma runt halv 7 natt :) CIAO!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: