Jobbig mamma

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-07-11 @ 09:04:33
ÅH, är så sjukt irriterad på mamma!

Ludvig fråga me mig om jag ville leka med någe sorts
bolla eller nått, å jag ba visst, så skulle vi typ köra en
tävligt, å vi hade kört igång och allt, när han plötsligt
säger:

Ludde: Nu vill jag ha den svarta, den här röda va dålig!
Ebba: Men nu har ju jag den? (samtidigt som jag leta efter ett nummer
på den gröna)
Ludde: Men du har juuu tvååå!!! (grin)
Ebba: Nej!? Jag letar bara efter numret, skärp dig!
Mamma: Men Ebba! Det kanske är bäst att du går och lägger dig iaf!
Ebba: M? Jag sa ju det!? Men aja, då kan han leka ensam? -.-
Ludde: Neeej !! (grin) Uähähä
Ebba: Men nu kommer jag aldrig somna ändå, du får faktiskt skylla dig
själv om jag är sur.
Mamma: Vadå skylla mig själv? Fanns det något annat sätt att göra de på eller?
Ebba: Ja! Låta mig sova -.-
!pang i ebbas dörr!

Buäh ! Orkar inte med henne!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: