konstigt?

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-07-08 @ 00:15:47
Förlåt att jag inte har skrivit, har bara inte orkat,
vi stack typ till Farsta istället, gick i affärer och
sådär, jag löste ut mina gamla Thailändska
pengar och fick 73 kr xD, för dom köpte jag ett
linne på Gina. När vi gick hem spöregnade de,
så jag fick halka omkring i mina nya skor xD
Och när vi kom hem va mina fötter såklart helt
förstörda, gjorde ont och sved :/ Så jag tvättade
dom och satte på bebisolje grej & strumpor,
så blev de bra igen! :D sen gjorde mamma
engelska scones & hade gjort nå gräddsmör som
vi åt i london, smaka exakt likadant! mums, :)
Tyvärr fick jag en kräkrap efter, så jag blev deprimerad
och la mig och läste i soffan istället, sen la jag
ludde, och fortsatte läsa :) jag är så tråkig jag vet,
men det är faktiskt skönt ibland :) (speciellt efter kräkrap)

Ska sova nu eller nått / Godnatt kram Ebba


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: