några dagar sen?

Allmänt - Kommentarer (1)
2009-07-29 @ 18:40:30
Hej, de senaste dagarna har varit bättre :)
Men Hannah, Saga & Maya åkte hem till
finland igår/förrgår xd minns inte riktigt,
allt blir så blurrigt här, imorgon kommer
Alfred & August, från Jönköping, men mina
5 kusiner åker hem xd så sämst, jag är här
me två killar, (suuuperduper), sen på söndag
eller om 1½ vecka åker vi hem, sen har jag
absolut ingen aning om vad som händer xD
men jag åker nog till Skottland ungefär när
skolan börjat i 5 dagar. Vet inte ens varför
jag sitter å skriver vad jag ska göra resten
av sommarn xd haha, men en sak är säker
iaf, nästa sommar, åker jag inte tillbaka till
verkarna (båtlägret). Vi ses / Ebba, jag hatar fiskpinnar!


1 kommentarer
Postat av: Fanny

Vill du göra nått när du kmr hem kanske?

2009-07-30 - 02:10:22 | URL: http://fannuws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: