Stackars Axel, jag skämmer ut dig :P

Video - Kommentarer (4)
2009-07-03 @ 04:29:11
 
Haha, fyfan va jag är taskig mot Axel då, men fyfan va jag garvar,
gick in på hans blogg och haha, då såg jag inlägget jag skrev bara
för att testa så allt med designen och så funka, så la jag också upp en bild
på när han va me i Håkan Bråkan, haha, så jag kolla på youtube, xD
jag kan seriöst inte sluta skratta:
- Om ni kommer tillbaka ska jag skjuta ihjäl er! Å ja har mitt laservapen
så ni vågar inte komma hit till mitt rum och stjäla massa saker!
För då skjuter jag ihjäl er! |Guuuuud va kul XD!|


Förlåt Axel XD


4 kommentarer
Postat av: Natta

Haha :D tänk vad du utsätter axel för Ebba xd

2009-07-03 - 04:37:22 | URL: http://ifyouseekme.blogg.se/
Postat av: Tilda

hahahahahahahahahahahahahahahahaha

hahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!

2009-07-03 - 12:54:35 |
Postat av: Isabelle

Haha,hans hemmagjorda superdräkt xD

2009-07-03 - 16:05:03 | URL: http://belluss.webblogg.se/
Postat av: Axel

MEEEEEEEN HAHAHHA JAG SKREV JU I BLOGGEN SOM DU SA VAD GÖR JAG FÖR FEL? XD

2009-07-03 - 22:36:46 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: