Trött!

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-07-06 @ 00:05:12

Jag just nu, trött och ugly xd

Ska nog ta och lägga mig snart tror jag, vet inte

haha, snackar me Max på msn, och han råka skriva till fel, för hans
brorsa heter samma sak på msn :P

Max säger:

lils

wups

fel igen..

du och min bror heter samma sak xD

e och e


E / I love the sound of your heart säger:

aha xd

Eskil ?


Max säger:

aa xD


E / I love the sound of your heart säger:

JA! jag kom ihåg


Max säger:

wooh

x)


E / I love the sound of your heart säger:

å axels syrror heter Elvira och Robira eller nått


Max säger:

yep


E / I love the sound of your heart säger:

å din andra brorsa heter Martin?

eller?


Max säger:

aa ^_^


E / I love the sound of your heart säger:

OOH!


Max säger:

haha skillz


E / I love the sound of your heart säger
:

å hannahs syrra heter Olivia

men min brorsa kan ja inte komma ihåg

xd


Max säger:

hahahah



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: