28/6

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-06-28 @ 22:31:02
Tjenamors, nu är klockan runt halv 11 och jag och Tilda sitter här,
pappa har flyttat datorn till typ sällskaps"stället", så nu kan typ alla
se vad jag gör om dom vill! OCH DET SUGER!, fotboll är typ på tv,
så än så länge är det ingen som kollar i alla fall. Igår kväll va allt helt
sjukt xd

Vi skulle precis sova när jag messa han "Sune" (Mathias), och bad
honom komma och skrämma Tilda, så han och hans två kompisar?
kom och kasta kottar på tältet och typ höll på me löv å ba: buuh och
grejer xd, skitkonstigt, efter det så typ frös vi som f*n. Så vi stack till
båten, så Tilda sov i soffan och jag mellan pappa och Ingalill, sen
när jag vakna, va vi plötsligt ute på sjön och Tilda låg breve mig,
vi skulle typ till nå Finnhamn xd, Å jag kom på, jag har inge kläder
och inge smink osv. Dessutom va mitt hår skitigt, (ps. det är de fortfarande)
Så jag fick ha på mig ett par småsmutsiga shorts och min sovtröja xd
sen gick vi typ runt på Finnhamn i 2 timmar, sen åkte vi två timmar hem
igen, men jag och tilda låg och lyssna på musik på "däck? XD", skitskönt.
Sen kom vi hem och jag typ bråka me pappa och ingalill om nån räkning
Ingalills mobil! Jag har inte gjort ett skit -.-, aja, sen har vi bara varit här
och slappat, orkar inte skriva mycket mer :) hejdå


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: