Båt! Dag 1

Allmänt - Kommentarer (1)
2009-06-18 @ 19:39:14
Hej, förlåt att jag inte skrivit på ett tag, men igår va jag med
Fanny och hon sov hos mig, sen imorse fick jag gå upp redan
klockan halv 9 och packa (snacka om jobbigt), så jag lät Fanny
sova och fixade mig och åt frukost osv. Sen när hon vakna va hon
lite "trött-konstig", Sa att hon skulle hem helt plötsligt och att hon inte
ville äta hos mig, happ xd. Så hon stack, sen ringde ingalill och sa
att hon skulle komma och hämta mig 1 timme senare. Så jag satte
mig i soffan och kollade på tv, sen vaknade jag typ kvart i 12, så jag
hade väl visst somnat ? :P... Ingalill kom, och vi åkte iväg, efter ungefär
en timme så handlade vi och åt. Sen åkte vi vidare och allt va helt okej,
mådde inte illa den här gången faktiskt. Sen kom vi fram och pappa &
pappas kompis kom och hämta upp oss med båt, sen kom vi hit, Felicia
& hennes pojkvän är här, och allt är kul :) har suttit typ hela kvällen ´å kollat
på film, är faktiskt jättetrött nu. Ska nog gå till dom andra nu eller nått, / Ses


1 kommentarer
Postat av: fanny

Hehe, nej men mamma hade pizza hemma sa lina på sms så jag tänkte att jag nt skulle vara mätt när jag kom hem :P, jag somna typ när jag kom hem.

2009-06-18 - 23:47:55 | URL: http://fannuws.blogg.se8

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: