hatar klänningar

Allmänt - Kommentarer (1)
2009-06-09 @ 09:08:06
Åh! Det här här så jäkla oshyst! Typ alla ska ha klänning
på avslutningen, men inte jag. Jag får ha vanliga vita byxor
och ett linne å en tröja, skitsnyggt (NOT), bara för att mamma
inte köpt nått till min klänning (plus attt jag är hos pappa), och
att ingen av mina kompisar är shysst nog att ens höra av sig
om att dela med sig med ens nått klänningliknande, är så jävla
arg nu så vet inte ens om jag kommer? Men jag måste väl det,
tömma skåpet osv. Ha så kul på er skolavslutning, jag kommer i
alla fall vara glad när den är över -.-

Längtar efter sommarlov, hatar skolavslutning.


No dress for me :(


1 kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag skulle vilja låna ut en klänning. Men jag har tyvärr ingen annan en den jag ska ha.

2009-06-09 - 09:33:39 | URL: http://belluss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: