Idag

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-06-07 @ 18:36:02

Ännu en solarieomgång med Fanny, så jäkla skönt.

Vi gick ner till solariumet här nere och solade 12 min var,
inte så värst länge då, men iaf. Sen stack vi hit och kolla
på Prom Night, så jäkla bra! Men jag kissar nästan på mig varje gång.

haha, vi mötte föresten Bella & Natta på väg till affären, innan solariumet,
Dom hade också solat, (eller bara Bella då, men iaf), Och Natta hade sminkat
Bella skitmycket, haha. Å sen skulle de träffa nån, så vi snacka inte så länge rå.

Nu sitter jag här hemma med Felle, som slickar sig på tassen här brevid :),
kan inte fatta att det är sommarlov i övermorgon, jag har inte ens nån klänning,
eller jag har typ 1, men vet inte om jag vill ha den, dessutom är den hos mamma.
Har nån en klänning att låna ut x) ?


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: